مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 19:152021-07-29اجتماعي

مشکلات دستگاه کارتخوان اتوبوس های شهری رفع شده است


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: مشکلات ایجاد شده برای دستگاه های اتوبوس های شهری رفع شده و هم اکنون کلیه کارتخوان ها فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در پیگیری این سوژه؛ حافظ قشلاقی اظهار کرد: در حال حاضر کلیه دستگاه های کارتخوان اتوبوس های شهری فعال بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی از دستگاه های کارتخوان اتوبوس های شهری توسط شرکت خصوصی مستقر در تهران انجام می شود، افزود: بعضا مشاهده می شود که بعضی از دستگاه های کارتخوان اتوبوس های شهری دچار اختلال شده که منشا آن اختلالات به وجود آمده از سوی شرکت است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل بیان کرد: در مشکلاتی هم که از نظر سخت افزاری ایجاد می شود بلافاصله کارشناس فنی سازمان در اتوبوس حاضر شده و مشکل احتمالی را رفع می کند.

قشلاقی گفت: این سازمان برنامه جدیدی را برای هوشمندسازی هرچه بهتر اتوبوس های شهری تدوین کرده که بر این اساس ضمن عقد قرداد جدید به یک شرکت پیشرفته تر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه ها به حداقل می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات دستگاه کارتخوان اتوبوس های شهری رفع شده است

مشکلات دستگاه کارتخوان اتوبوس های شهری رفع شده است