مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 16:102021-07-29اجتماعي

تونل البرز منطقه برفگیر محور تهران-شمال را دور می زند


گردنه های ورودی به تونل البرز برف گیر نیستند و طول آن باعث شد است تا مردم در یک ایمنی کامل بدون برخورد با برف و کولاک مسیر خود را به مازندران طی کنند.

- با اشاره به افتتاح تونل البرز اظهار کرد: به عنوان یک کارشناس باید بگویم که امروز یک اتفاق بسیار بزرگ در صنعت کشور به وقوع پیوست و توانستیم خودمان به وسیله کارگران، متخصصان و مهندسان ایرانی از طراحی، اجرا و بهره برداری طولانی ترین تونل جاده ای کشور را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تونل البرز در منطقه ای صورت گرفت که سخت ترین و پیچیده ترین سازند زمین شناسی را دارد، تصریح کرد: این پروژه عظیم در صعب العبورترین کوهستان کشور احداث شده است که به طور حتم در تاریخ راه سازی کشور به ثبت خواهد رسید.

دیگر خبری از انسداد مسیر نیست معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جاده چالوس همواره جذبه ای برای مردم دارد و شرایط ویژه ای در گردنه منتهی به تونل کندوان وجود داشته است، خاطرنشان کرد: این گردنه با داشتن پیچ های بسیار زیاد و غیراستاندارد پرخطر است.

وی بیان کرد: در زمستان به خاطر کولاک و بارش سنگین برف همواره شاهد بسته شدن تونل کندوان و انسداد محور چالوس بودیم اما با افتتاح تونل البرز در ارتفاع پایین تر که برف گیر نیست شرایط برای تردد مردم در ایمنی کامل صورت می گیرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل البرز منطقه برفگیر محور تهران-شمال را دور می زند

تونل البرز منطقه برفگیر محور تهران-شمال را دور می زند