مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 14:552021-07-29سياسي

مؤمنان شرایط ظهور در جامعه اسلامی را فراهم کنند


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به محبت بی نظیر امام زمان(عج) نسبت به مؤمنین و شیعیان گفت: یکی از مهم ترین وظیفه مؤمنان در جامعه و کشورهای اسلامی فراهم آوردن شرایط ظهور و توجه به مهدویت است زیرا در غیر این صورت هیج مشکلی در جامعه حل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی عصر امروز در مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر خم در صحن حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) با تبریک فرا رسیدن عید سعید ولایت اظهار کرد: این عید بزرگترین عید امامت و ولایت بوده و باید تمام اتفاقات واقعه غدیر برای جوانان بیان شود زیرا دشمن در تلاش است تا غدیر را وارونه جلوه دهد.

وی با تأکیدید بر لزوم توجه به شناساندن ویژگی های ائمه اطهار (ع) در ایجاد آرامش جامعه گفت: باید ویژگی های ائمه اطهار (ع) برای جوانان بازگو کنیم زیرا با انجام این مهم بسیاری از مسائل جامعه حل و مشکلات برطرف می شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره مهم ترین ویژگی پیغمبران و ائمه اطهار (ع) افزود: علم بی خطا، عمل بی خطا و محبت بی دریغ از جمله مهم ترین ویژگی ائمه اطهار (ع) نسبت به مؤمنین بوده است.

عالی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) و پیغمبران دائم در حال امتحان دادن الهی بوده اند، تصریح کرد: پروردگار به ائمه معصومین (ع) ولایت و سرپرستی داده و آنان را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤمنان شرایط ظهور در جامعه اسلامی را فراهم کنند

مؤمنان شرایط ظهور در جامعه اسلامی را فراهم کنند