مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 14:302021-07-29سياسي

شتابزدگی در مطرح کردن طرح صیانت از فضای مجازی/ نیازمند بررسی بیشتر هستیم


نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به جامع نبودن طرح صیانت از فضای مجازی و شتابزدگی در مطرح کردن آن، گفت: این طرح نیامند بررسی بیشتر است.

- ، غلامرضا مرحبا عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فضای مجازی بسیاری از عناصر و باورهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را جابه جا و تعاریف جدید زیادی را ارائه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی و تأثیر فضای مجازی در جامعه باید یک قانون جامع برای مدیریت فضای مجازی در راستای جلوگیری از وقوع جرم و بازی با آبروی اشخاص و شایعه پراکنی هایی که به امنیت و تمامیت ارضی کشور خدشه وارد می کند، وضع شود.

نماینده آستارا در مجلس با اشاره به اینکه معتقدم آنچه که روز چهارشنبه تحت عنوان طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس مطرح شد، طرحی جامع نبوده و پاسخگوی نیازهای فضای مجازی نیست، افزود: طرح فوق شتابزده مطرح شده و باید به صورت کارشناسی تر و عمیق تر بررسی شود.

مرحبا، ادامه داد: طرح اعلام شده با توجه به اینکه جزییات بیشتری از فضای مجازی را به صورت عملی در برگیرد، باید به گونه ای باشد که به کسب و کارهایی که در فضای مجازی انجام می شود صدمه ای وارد نکند.

وی با اشاره به اینکه با مطالعه این طرح به این نتیجه رسیدم که طرح فوق نمی تواند مشکلات را حل کند و واقع گرایانه نیست، گفت: اینکه انتظار داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتابزدگی در مطرح کردن طرح صیانت از فضای مجازی/ نیازمند بررسی بیشتر هستیم

شتابزدگی در مطرح کردن طرح صیانت از فضای مجازی/ نیازمند بررسی بیشتر هستیم