مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 14:002021-07-29اجتماعي

«واکسیناسیون معلمان» مقدمه حضور دانش آموزان در مدارس


وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح طرح واکسیناسیون فرهنگیان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، با اشاره به این که بیش از 90 درصد دانش آموزان اشتیاق حضور در مدرسه را دارند، - وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح طرح واکسیناسیون فرهنگیان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، با اشاره به این که بیش از 90 درصد دانش آموزان اشتیاق حضور در مدرسه را دارند، اظهار کرد: واکسیناسیون معلمان گام بزرگی برای طلیعه حضور با مهر و محبت دانش آموزان در مدارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در آیین افتتاح طرح واکسیناسیون فرهنگیان که با حضور سعید نمکی - وزیر بهداشت - در مرکز اجرای این طرح در شهر ری تهران برگزار شد، اظهارکرد: از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکارانش در این وزارتخانه که در دوره کرونا تلاش و کوشش فراوانی برای رفع این بیماری و تأمین سلامت مردم انجام دادند و سختی های زیادی را به جان خریدند، تشکر می کنم.

وی با تبریک فرارسیدن روز عید غدی اظهار کرد: غدیر در قرآن به اکمال دین و اتمام نعمت همراه شده است (اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی.

) و این توصیف بلندی است از غدیر یا یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَیْکَ مِن رَّبِّکَ وَإِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ کل رسالت پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«واکسیناسیون معلمان» مقدمه حضور دانش آموزان در مدارس

«واکسیناسیون معلمان» مقدمه حضور دانش آموزان در مدارس