مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-29سياسي

توزیع 1000 پرس غذا توسط هیئت جنت المهدی (عج) رشت در عید ولایت


به مناسب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم یک هزار پرس غذا توسط هیئت جنت المهدی (عج) رشت پخت و در بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عید غدیر از یکی از اعیاد مهم و بزرگ اسلامی و به نوعی مظهر عبادت و بندگی پروردگار بوده  و در بین شیعیان و مسلمانان جایگاه ویژه ای دارد و اثبات آن با سندهای محکم هم توسط علمای شیعه و هم علمای اهل سنت تایید شده است.

عید غدیر عیدالاکبر نامیده شده و این روز، روز کامل شدن دین و اتمام نعمت های پروردگار، به خاطر واقعه غدیر و انتصاب شایسته و به حق حضرت علی (ع) به امر الهی به جانشینی رسول معظم (ص) است.

همواره یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان اسلام از صدر اسلام تاکنون ایجاد توطئه و فتنه بوده و در زمان پیغمبر (ع) آنچه می توانست همه نقشه های منافقان را یکجا خنثی و اسلام را در چنان برهه حساسی حفظ کند، تعیین جانشین پیامبر و اعلان رسمی آن بود.

بدون شک واقعه غدیر خم، نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته پیامبر (ص) مهم ترین مأموریت  خود یعنی انتخاب جانشین و به منزله رساندن پیام رسالت حضرت بود را به سرانجام رسانده بود از این رو نباید واقعه غدیر خم را صرفاً یک  حادثه ای تاریخی بنامیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 پرس غذا توسط هیئت جنت المهدی (عج) رشت در عید ولایت

توزیع 1000 پرس غذا توسط هیئت جنت المهدی (عج) رشت در عید ولایت