مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 12:452021-07-29سياسي

آغاز ساخت مرکز آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز


رییس هیئت امناء و مؤسس آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز گفت: به مناسبت عید غدیر خم عملیات اجرایی ساختمان مرکز آموزشی فاطمیه (س) شیراز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری ظهر امروز در حاشیه احداث این مرکز اظهار داشت: این ساختمان باهدف ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، در زمینی به وسعت دو هزار مترمربع، در سه طبقه و یک صد متر زیربنا با حمایت شهرداری منطقه دو شیراز ساخته می شود.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری درباره تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها گفت: دانشگاه هایی که از ابتدا مختلط است، تفکیک جنسیتی در آنها سخت است لذا مرکز آموزش عالی فاطمیه (س) با هدف لبیک به فرمان معظم له بدون هیچ گونه چشم داشت مادی و با نگاه گسترش فرهنگ اسلامی و منسجم مخصوص خواهران احداث می شود.

رییس هیئت امناء و هیئت مؤسس آموزش عالی فاطمیه (س) خاطرنشان کرد: این مرکز با کمک خیران فرهنگی در مدت یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

کلانتری از فعالیت های مرکز آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز که در مهرماه سال 1390 تأسیس گردید، افزود: این مرکز در ابتدا با 48 دانشجو فعالیت فرهنگی و دینی خود را آغاز کرد و این تعداد هم اکنون به هزار و 500 دانشجو افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت مرکز آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز

آغاز ساخت مرکز آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز