مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 11:402021-07-29بين الملل

گروه های فلسطینی فقط چند روز به اشغالگران فرصت داده اند


جنبش حماس از طریق مصری ها نارضایتی خود را از وضعیت فعلی ابراز داشته و هشدار داد، با اقدامات دشمن و تلاشش برای تحمیل وضعیت جدید بر نوار غزه، شرایط کم کم به تنش نزدیک می شود و استمرار طرف اشغالگر در ارتباط دادن وضعیت انسانی و اقتصادی به مساله اسرا در نهایت .

- جنبش حماس از طریق مصری ها نارضایتی خود را از وضعیت فعلی ابراز داشته و هشدار داد، با اقدامات دشمن و تلاشش برای تحمیل وضعیت جدید بر نوار غزه، شرایط کم کم به تنش نزدیک می شود و استمرار طرف اشغالگر در ارتباط دادن وضعیت انسانی و اقتصادی به مساله اسرا در نهایت به ازسرگیری درگیری ها منجر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع به روزنامه الاخبار لبنان گفتند: احتمالا این وضعیت در مرحله آتی برخی گروه های فلسطینی را برای افزایش فشارها بر اسراییل به شلیک راکت به سمت شهرک های اطراف غزه موسوم به غلاف غزه در سوق می دهد.

به گفته این منابع، گروه های فلسطینی به تل آویو برای انتقال کمک های قطر، باز کردن گذرگاه ها و ورود مصالح لازم برای بازسازی تا پایان هفته جاری مهلت داده اند و در غیر این صورت، تنش در طول مرزها شدید خواهد شد و شکل های بزرگتر و وسیع تری خواهد داشت.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی بار دیگر پیشنهاد داد، کار انتقال کمک های قطر به غزه از طریق برنامه جهانی غذا، با ایجاد بن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی فقط چند روز به اشغالگران فرصت داده اند

گروه های فلسطینی فقط چند روز به اشغالگران فرصت داده اند