مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 11:052021-07-29سياسي

نعمت ولایت بالاترین نعمت خداوند برای بندگان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه عید غدیرخم نزد خداوند گفت: نعمت ولایت بالاترین نعمت خداوند برای بندگان است.

- با تبریک عید سعید غدیرخم اظهار کرد: دهه امامت و ولایت از عید قربان با قربانی کردن حضرت اسماعیل (ع) توسط حضرت ابراهیم (ع) آغاز و به عید غدیر و ولایت و جانشینی حضرت علی (ع) بعد از پیامبر اکرم (ص) ختم می شود.

وی افزود: عید غدیر یک عید اعتقادی است که برای مسلمانان و شیعیان بسیار با اهمیت بوده که در زمان غدیرخم بسیاری از یاران پیامبر اکرم (ص) با امیرالمومنین (ع) بیعت می کنند و عید غدیر، عید الله اکبر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت موضوع عید غدیر و ولایت حضرت علی (ع) تصریح کرد: خداوند متعال در زمان عید غدیر بر پیامبر اکرم (ص) وحی کند که اگر پیام مرا به مسلمانان ابلاغ نکنی رسالت و دین اسلام کامل نخواهد شد.

احمدی بیان کرد: اهمیت ولایت امیرالمومنین (ع) چنان ارزشمند است که مساوی با رسالت پیامبر اکرم (ص) که 23 سال برای آن زحمت کشیدند قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: پس از بلند کردن دست امیرالمومنین (ع) توسط پیامبر اکرم (ص) خداوند توسط حضرت جبرییل وحی کرد امروز دین شما را کامل و نعمت خود را بر شما تمام کردم و دین اسلام را برای شما پسندیدم این نشان می دهد بالاترین نعمت خداوند ولایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمت ولایت بالاترین نعمت خداوند برای بندگان است

نعمت ولایت بالاترین نعمت خداوند برای بندگان است