مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-29سياسي

کسب مهارتهای فنی و حرفه ای بر آینده شغلی جوانان تاثیر بسزایی دارد


کسب مهارت های فنی و حرفه ای بر آینده شغلی نوجوانان و جوانان به ویژه شهرهای کوچک تاثیر بسزایی دارد.

- ، حجت الاسلام سید محمد بنی جمالی ظهر پنج شنبه در جشن عید غدیر خم با تبریک این عید فرخنده اظهار کرد: در دنیای امروز به جای اینکه از دانش و علم در بخش تولیدات دارویی و انرژی برق استفاده شود، سلاح هسته ای برای نابودی کره زمین و بشر ساخته می شود.

تولید بمب هسته ای حرام است وی با بیان اینکه علما تولید بمب هسته ای را حرام می دانند، خاطرنشان کرد: در کشور ما بین صنعت و دانشگاه شکاف عمیقی وجود دارد و مقالات و پایان نامه های دانشگاهی نیز هنوز دردی از مشکلات صنعت کشور دوا نکرده است.

لزوم ترویج فرهنگ سازی واقعه غدیر امام جمعه چادگان در ارتباط با واقعه غدیر خم، گفت: عید غدیر بزرگترین عید اسلام است؛ این واقعه عظیم به شیعه هویت بخشید و ضرورت دارد برای ترویج و فرهنگ سازی آن جشن های باشکوهی برپا شود.

وی افزود: واقعه غدیر خم موجب نفی اسلام سکولاریسمی شد و دین اسلام را تکامل رساند، اگر امت اسلام به عهد و پیمان واقعه غدیر خم پایبند بودند واقعه عاشورا اتفاق نمی افتاد.

نماز جمعه قرارگاه وحدت و همدلی است حجت الاسلام بنی جمالی در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک سالروز اقامه نماز جمعه، گفت: نماز جمعه سفارش اسلام است اما این فضیلت مهم به فراموشی سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مهارتهای فنی و حرفه ای بر آینده شغلی جوانان تاثیر بسزایی دارد

کسب مهارتهای فنی و حرفه ای بر آینده شغلی جوانان تاثیر بسزایی دارد