مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-29اقتصادي

رشد رایتل با تکیه بر توان داخلی و نوآوری


توسعه زیرساخت ها و رشد چشمگیر شاخص های عملیاتی رایتل با تکیه بر توان داخلی و غلبه بر پیچیده ترین و سخت ترین شرایط تحریم رخ داد.

- شرکت خدمات ارتباطی رایتل (هلدینگ ارتباطی شستا) در حالی توانسته در سال 1399 با رشد درآمد عملیاتی 60 درصدی به کار خود پایان دهد که علی رغم عدم همکاری پیمانکاران و تامین کنندگان خارجی از ایفای تعهدات قراردادی خود به بهانه واهی تشدید تحریم ها و هزینه های گزاف خدمات آنها به دلیل بالا رفتن نرخ ارز، این شرکت با تمرکز بر توان داخلی، اعتماد به نیروهای متخصص داخلی و همکاری با شرکت های دانش بنیان و به منظور بومی سازی دانش و فناوری در داخل و کمک به توسعه نوآوری، نه تنها توانست موانع ایجاد شده در مسیر توسعه و پیشرفت را رفع کند، بلکه در جلوگیری از خروج ارز از کشور و کاهش شدید هزینه های شرکت در شرایط حساس کنونی، نقش موثری ایفا کرد.

گفتنی است اتخاذ رویکردهای هوشمندانه با اتکا و اعتماد به توان داخلی و دانش کسب شده، رایتل را بر آن داشت تا پس از ارتقای شبکه خود در تهران و البرز به فناوری 4.

5G، اقدامات لازم را جهت ارتقای شبکه در شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، رشت، ساری، کاشان، رفسنجان، بم، سیرجان و قزوین در دستور کار خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد رایتل با تکیه بر توان داخلی و نوآوری

رشد رایتل با تکیه بر توان داخلی و نوآوری