مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-29حوادث

اتصال در سیم کشی برق علت حریق اداره اوقاف کاشمر اعلام شد


رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر اتصال در سیم کشی برق را علت حریق شب گذشته در اداره اوقاف این شهرستان اعلام کرد.

- امیر نژادرحیم در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: بامداد امروز حریق در ساختمان اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر توسط شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و بلافاصله دو تیم اطفای حریم از ایستگاه مرکزی شهید چمران به محل اعزام شدند.

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر با بیان اینکه آتش نشانان با شکستن قفل درب های ورودی اقدام به اطفای حریق کردند، ابراز کرد: پس از تلاش حدود سه ساعت عملیات، آتش به طور کامل مهار و از سرایت حریق به قسمت های دیگر ساختمان جلوگیری کردند.

وی که شخصاً برای کارشناسی دقیق حریق در محل حادثه حضور یافته بود، یادآور شد: در بررسی تخصصی و کارشناسی مشخص شد که علت اولیه آتش سوزی اتصال در سیستم سیم کشی برق در قسمت سقف کاذب ساختمان بوده است.

نژادرحیم با اشاره به اینکه پس از روشن شدن آتش، مواد مذاب ناشی از داغ شدن مواد قابل اشتعال به قسمت پایین ریزش و موجب آتش گرفتن پرونده ها و پارتیشن های چوبی شده است ، ابراز کرد: سرعت عمل آتش نشانان و انجام عملیات اطفای حریق با توجه به فیزیک خاص ساختمان قابل تقدیر است که از سرایت بیشتر آتش جلوگیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال در سیم کشی برق علت حریق اداره اوقاف کاشمر اعلام شد

اتصال در سیم کشی برق علت حریق اداره اوقاف کاشمر اعلام شد