مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-29سياسي

اعتماد به غرب بی ثمر است/ مشکلات کشور حاصل رویکرد اشتباه دولت روحانی است


عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس گفت: تجربه دولت روحانی در ارتباط با غربی ها به همه ثابت کرد که اعتماد به آنان نتیجه ای ندارد و این رویکرد غلط باعث مشکلات کشور شد.

- عباس گودرزی عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین دیدار رییس جمهور و دولت دوازدهم با ایشان مبنی بر اینکه آیندگان باید از تجربه اعتماد به غرب استفاده کنند و در این دولت هم معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی دهد، اظهار داشت: تجربه دولت روحانی در ارتباط با غربی ها به همه ثابت کرد که اعتماد به آمریکا و غربی ها بی ثمر است و نتیجه ای برای ما ندارد.

اتکا به غرب مشکلات ایران را حل نمی کند وی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اتکا به غرب مشکلات جمهوری اسلامی ایران را حل نمی کند، البته این اولین بار نیست که ما به چنین تجربه ای دست می یابیم و این تجربه را در سنوات و دوره های مختلف به دست آوردیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم این تجربه را به دست آوردیم که غربی ها قابل اعتماد نیستند و باید از تجربه های گذشته عبرت می گرفتیم، ما با استفاده از تجربه بی حاصل بودن اعتماد به آمریکا توانستیم انقلاب کنیم، پیروز شویم، یک چله پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به غرب بی ثمر است/ مشکلات کشور حاصل رویکرد اشتباه دولت روحانی است

اعتماد به غرب بی ثمر است/ مشکلات کشور حاصل رویکرد اشتباه دولت روحانی است