مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-29سياسي

طنین ولایت امیرالمومنین(ع) در صدای خوانندگان


هنرمندان بسیاری در سراسر جهان عشق و ارادات خود به امیرالمومنین(ع) را به مناسبت عید سعید غدیر خم به معرفی برخی از آثار موسیقی چند زبانه که توسط خوانندگان کشورهای مختلف تولید شده و به حضرت علی(ع) تقدیم شده است، - ایسنا/خراسان رضوی هنرمندان بسیاری در سراسر جهان عشق و ارادات خود به امیرالمومنین(ع) را به مناسبت عید سعید غدیر خم به معرفی برخی از آثار موسیقی چند زبانه که توسط خوانندگان کشورهای مختلف تولید شده و به حضرت علی(ع) تقدیم شده است، می پردازیم.

تولید موسیقی و موزیک ویدئو برای حضرت علی(ع) و عید سعید غدیر خم یکی از اقداماتی است که خوانندگان جوان کشورهای مختلف، برای ابراز ارادت خود به امیرالمومنین(ع) در دستور کار خود قرار داده اند.

در این میان خوانندگانی نیز حضور دارند که با زبان های مختلف قصد داشته اند که ندای ولایت و امامت حضرت علی(ع) را در سراسر جهان طنین انداز کنند.

به بهانه عید سعید غدیر به معرفی برخی موسیقی هایی که به عشق امامت و ولایت حضرت علی(ع) اجرا شده است خواهیم پرداخت: صبح غدیر صبح غدیر جدیدترین اثر دو زبانه علی قلیچ است که روز گذشته به مناسبت عید سعید غدیر خم منتشر شد و به حضرت علی(ع) تقدیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین ولایت امیرالمومنین(ع) در صدای خوانندگان

طنین ولایت امیرالمومنین(ع) در صدای خوانندگان