مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-29سياسي

عیدی به نیازمندان به نیابت از شهدا/ برگزاری بیستمین مرحله از توزیع احسان در عید غدیر


همزمان با عید سعید غدیر خم، بیستمین مرحله از توزیع احسان با محوریت شهدا در کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) ساری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، همزمان با روز عید غدیر خم 1400، خیریه 110 و کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) با اجرای بیستمین مرحله از طرح توزیع احسان و پخت و توزیع غذای گرم به نیابت از 6 سردار شهید به نیازمندان عیدی داد.

محمدعلی نیرین مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین (ع) کوی طبرستان ساری، در حاشیه برگزاری مراسم در روز عید غدیر که امام علی (ع) به مقام ولایت و امامت مفتخر شدند، در گفت وگو با فارس اظهار کرد: به مناسبت عید ولایت و امامت، بزرگترین عید مسلمانان جهان با تأسی از مولای متقیان حیدر کرار علی بن ابیطالب (ع) و در مرداد ماه کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهرستان ساری با همکاری خیریه 110، پایگاه های مقاومت سردار شهید عباس شیراوژن و پایگاه محبین اهل بیت (ع) و گروه جهادی شهید عباسعلی نیرین بیستمین مرحله از توزیع احسان را به اجرا درآورد.

وی افزود: به لطف خداوند متعال و با همکاری خیران دلسوز توانستیم بیستمین مرحله از طرح توزیع احسان را با تهیه 150 بسته مواد غذایی و اهدا به 150 خانواده نیازمند به اجرا درآوریم تا مرهمی هر چند کوچک برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی این خانوارها آن هم در این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی به نیازمندان به نیابت از شهدا/ برگزاری بیستمین مرحله از توزیع احسان در عید غدیر

عیدی به نیازمندان به نیابت از شهدا/ برگزاری بیستمین مرحله از توزیع احسان در عید غدیر