مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-29اقتصادي

«دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک» هم کرونا گرفت! 


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - بنده یک تیبا و پرایدسوار حرفه ای ام.

اگر دقیق تر بخواهید از احوال من باخبر شوید باید بگویم به جز این دو خودرو، طی 37 سال گذشته چیز دیگری نرانده ام! اما ناگهان در یک ظهر تابستان بی برق و آب، عزم خود را جزم و جسارتی کردم تا دستی به خودروهای بدون دنده دستی (همان اتوماتیک) بزنم! در همین راستا با گرفتن یک وام به شکلی خام افتادم در دام یک آگهی پیش فروش خودرو تماما ملی به نام دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک سانروف دار .

ای آخ جان! لذا بعد از خواباندن یک و نیم ساله 800 میلیون پول بازبان البته به واحد پول ایران در حساب شرکت محترم ایران خودرو بالاخره همای سعادت بر دوشم نشست و پیامکی از آن دیار با این مضمون آمد که .

چه نشستی اول پر کن پیاله را بعد هم بیا و بگیر کام از این زیبای سلیطه را! چقدر؟ ناقابل؛ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تمام که البته بعد از هر دوره سه ماهه اضافه خواهد شد بسیار! بگذریم؛ پول به هر ضرب و زوری جور و آن پیاله هم با خون دل پر گشت! بنده هم مشتاقانه به سمت ایران خودرو رهسپار گشتم تا با گرفتن یک خودرو خفن به سلطنت ننگین 37 ساله فلاکتم پایان دهم! اما در حالی که دل تو دلم نبود و به نمایندگی عزیزتر از جان رسیدم عزیزان مستقر در آن جا سطل آب یخ را با ذکر این جمله بر رویم خالی کردند: ضمن عرض تبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک» هم کرونا گرفت! 

«دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک» هم کرونا گرفت!