مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-29سياسي

ورود 400 دستگاه جدید به کارخانه پوشش/حذف پلتفرم های پرکاربرد صحت ندارد


عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام مؤثر مجلس در تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: مسدودسازی پلتفرم های پرکاربرد مانند اینستاگرام و واتس آپ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ثابت شده و تا زمانی که جمهوری اسلامی وجود دارد فتنه و  جنگ هم وجود دارد.

وی مهم ترین راه حل برای حل مشکلات کشور را استفاده از مدیران کارآمد و در طراز جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از ایرادات دولت فعلی عدم استفاده از مدیران کارآمد بوده، لذا در دولت بعدی باید از مدیران متخصص، انقلابی، جهادی و دارای سوابق درخشان استفاده کند زیرا بعد از 43 سال دیگر زمان حل مشکلات است نه بازگو کردن آن.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام مؤثر مجلس در تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی بیان کرد: بعضاً در فضای مجازی به ناحق شاهد ریختن آبروی یک انسان بودیم که زندگی فردی و اجتماعی فرد را تحت تأثیر قرار داده و حتی منجر به خودکشی شده است لذا یکی از اهداف این طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی است.

احمدی هجمه های وارد شده علیه مجلس در خصوص چرایی تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی را ناحق دانست و گفت: مسدودسازی پلتفرم های پرکاربرد مانند اینستاگرام و واتس آپ، برنامه مجلس بوده و در طرح موردنظر هم وجود ندارد ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 400 دستگاه جدید به کارخانه پوشش/حذف پلتفرم های پرکاربرد صحت ندارد

ورود 400 دستگاه جدید به کارخانه پوشش/حذف پلتفرم های پرکاربرد صحت ندارد