مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:002021-07-29اقتصادي

کوتاهی 20 دقیقه ای تا دو ساعته سفر به چالوس با تونل البرز


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با افتتاح تونل البرز که از شنبه در دسترس مردم قرار خواهد گرفت، - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با افتتاح تونل البرز که از شنبه در دسترس مردم قرار خواهد گرفت، 20 دقیقه از سفر مردم در مسیر کرج – چالوس در حالت عادی و 45 دقیقه تا دو ساعت در پیک ترافیک کاسته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیرالله خادمی در مراسم افتتاح طرحهای ملی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در سال گذشته، 9 پروژه آزادراهی را در اولویت قرار دادیم که 612 کیلومتر بود و باید به اتمام می رسید.

وی افزود: در این میان دو پروژه در سال گذشته به طول 221 کیلومتر به بهره برداری رسید و یک پروژه دیگر نیز امروز آماده بهره برداری است و پروژه آزادراه خرم آباد – بروجرد به سمت اراک در چند روز آینده آماده افتتاح خواهد شد.

همچنین پنج پروژه دیگر به طول 315 کیلومتر که تاکنون حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند تا پایان امسال افتتاح خواهند شد و این عملکرد بزرگ جمهوری اسلامی ایران در تکمیل آزادراهی کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی 20 دقیقه ای تا دو ساعته سفر به چالوس با تونل البرز

کوتاهی 20 دقیقه ای تا دو ساعته سفر به چالوس با تونل البرز