مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-29سياسي

«جنگ تمام عیار» جوان ابرکوهی منتشر شد


کتاب جنگ تمام عیار با هدف روشن کردن موضوعات مختلفی ازجمله مذاکرات برجام، اف ای تی اف (FATF)، اهداف آمریکا و راهکارها و راهبردهای مقابله با آن توسط علی صالحی ابرقویی تألیف و منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، علی صالحی ابرقویی، کارشناس ارشد علوم سیاسی اولین کتاب خود را تحت عنوان جنگ تمام عیار در قالب شش فصل و 180 صفحه با محوریت بررسی کامل برجام ، اف ای تی اف (FATF) ، اهداف آمریکا و راهکارها و راهبردهای مقابله با آن است.

وی تصریح کرد: در فصل اول این کتاب به کالبد شکافی جنگ اقتصادی و در فصل بعدی ریشه های دشمنی و تاریخچه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران بررسی و در فصل سوم نیز به اهداف آمریکا ازجنگ اقتصادی علیه ایران پرداخته شده است.

این نویسنده ابرکوهی عنوان فصل چهارم کتاب خود را اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران عنوان کرد و اذعان کرد: موضوع تأثیرات جنگ اقتصادی آمریکا بر ایران و راهبردها و ظرفیت های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را نیز می توان در فصول پنجم و ششم کتاب جنگ تمام عیار مطالعه کرد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تاریخچه ی تحریم ها، آشنایی با دموکرات ها و جمهوری خواه ها، اهداف آمریکا، تأثیرات منفی و مثبت تحریم ها، خنثی سازی تحریم ها، دو بیماری بزرگ اقتصاد ایران و راهبردها و ظرفیت های تقابلی ایران از مهم ترین مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جنگ تمام عیار» جوان ابرکوهی منتشر شد

«جنگ تمام عیار» جوان ابرکوهی منتشر شد