مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-29پزشكي

حل اختلاف بر سر املاک دو دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی


رییس دانشگاه شهید بهشتی از حل اختلاف املاک و ساختمان های این دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و گفت: امیدورام این موضوع فتح بابی برای انجام طرح ها و فعالیت های مشترک بیشتر باشد.

- حل اختلاف بر سر املاک دو دانشگاه "شهید بهشتی" و "علوم پزشکی شهید بهشتی" رییس دانشگاه شهید بهشتی از حل اختلاف املاک و ساختمان های این دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و گفت: امیدورام این موضوع فتح بابی برای انجام طرح ها و فعالیت های مشترک بیشتر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعدالله نصیری قیداری در جلسه هیأت رییسه مشترک دو دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به حل اختلافات این دو دانشگاه بر سر املاک و ساختمان ها، گفت: خوشبختانه اختلاف چندین ساله بین دو دانشگاه بر سر تملک املاک و مستغلات که نتیجه تفکیک دو دانشگاه در دهه شصت بود، با همدلی و همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حل و فصل شد که امیدورام فتح بابی برای انجام طرح ها و فعالیت های مشترک بیشتر باشد.

وی با برشمردن توان و ظرفیت دانشکده ها و پژوهشکده های دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: این دانشگاه با برخورداری از اعضای هیات علمی و متخصصان زبده در دانشکده هایی چون علوم تربیتی و روانشناسی، حقوق، معماری و شهرسازی، مهندسی برق و کامپیوتر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل اختلاف بر سر املاک دو دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی

حل اختلاف بر سر املاک دو دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی