مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-29سياسي

جمهوری اسلامی از حکومت امیرالمومنین فاصله زیادی دارد


یکی از کارهایی که می خواستم در دولت انجام بدهم اما نشد، ورود قطار سریع السیر به کشور بود و اگر تحریم نبود، قطعا این پروژه افتتاح می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی در آیین بهره برداری از چند طرح بزرگ ریلی و آزادراهی وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: تصور نمی کردم که هر هفته افتتاح داشته باشیم و خوشحالم که توانستیم این کار را انجام دادیم.

وی بیان کرد: مردم ما سه سال و نیم درگیر جنگ اقتصادی بودند و این اواخر هم کرونا و خشکسالی مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرد، اما زمانی که مردم می بینند این پروژه های عظیم به دست جوانان خودمان افتتاح می شود، احساس خرسندی می کنند.

رییس جمهور تصریح کرد: جاده شمال برای ما بسیار مهم بود و از همان ابتدای دولت ساعت ها بحث کردیم تا این پروژه مجدداً عملیاتی و اجرا شود.

در سال 98 قطعه اول آن افتتاح شد و این کار را دنبال کردیم.

روحانی ادامه داد: یکی از بحث هایی که با مقام معظم رهبری در اولین دیدارهای خود در دولت داشتیم، درباره ریل بحث کردیم چرا که ریل یک وسیله ارتباطی بسیار مهم و ارزان قیمت است.

یکی از کارهایی که می خواستم در دولت انجام دهم اما نشد، ورود قطار سریع السیر به کشور بود و اگر تحریم نبود، قطعاً این پروژه افتتاح می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی از حکومت امیرالمومنین فاصله زیادی دارد

جمهوری اسلامی از حکومت امیرالمومنین فاصله زیادی دارد