مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-29اجتماعي

اعلام آمار ثبت نام دانش آموزان در مدارس/ کلاس اولی ها از 1.2 میلیون نفر گذشت


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش آمار ثبت نام دانش آموزان را در پایه های تحصیلی مختلف در سامانه اینترنتی دانش آموزی پادا اعلام کرد.

- مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش آمار ثبت نام دانش آموزان را در پایه های تحصیلی مختلف در سامانه اینترنتی دانش آموزی پادا اعلام کرد.

محمود حبیبی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره اظهار کرد: دانش آموزانی که موظف هستند به سامانه مراجعه و ثبت نام کنند پایه های ورودی اول، هفتم و دهم هستند، زیرا مقطع تحصیلی و مدرسه شان عوض تغییر می کند.

وی افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول از ابتدای خرداد، پایه هفتم از اواخر خرداد و پایه دهم نیز از 26 تیرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش ها تا اواسط هفته جاری، در پایه اول ابتدایی یک میلیون و 220 هزار نفر درخواست خود را ثبت کرده اند که اطلاعات 900 هزار نفر آن ها تأیید و ثبت نامشان قطعی شده است.

پرونده حدود 200 هزار نفر نیز در حال طی مراحل لازم برای تأیید در مدرسه است.

حبیبی ادامه داد: تاکنون در پایه هفتم 667 هزار و 578 دانش آموز ثبت نام کرده اند که ثبت نام 420 هزار نفرشان تأیید و قطعی شده است و مابقی نیز در حال تأیید اطلاعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمار ثبت نام دانش آموزان در مدارس/ کلاس اولی ها از 1.2 میلیون نفر گذشت

اعلام آمار ثبت نام دانش آموزان در مدارس/ کلاس اولی ها از 1.2 میلیون نفر گذشت