مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-29اجتماعي

پاندمی و بازگشایی مدارس


کمتر از دو ماه به مهرماه باقی مانده است و هنوز هیچ پروتکل مدونی ارائه نشده، سردرگمی و بلاتکلیفی کاملا مشهود است و در این میان فقط اعلام می شود امسال آموزش حضوری خواهد بود! - کمتر از دو ماه به مهرماه باقی مانده است و هنوز هیچ پروتکل مدونی ارائه نشده، سردرگمی و بلاتکلیفی کاملا مشهود است و در این میان فقط اعلام می شود امسال آموزش حضوری خواهد بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: با نگاهی به بازگشایی مدارس در سراسر جهان پس از فروکش کردن نسبی پاندمی درمی یابیم که پروتکل های تبیین شده، چه برای مدارسی که بازگشایی شده و چه کشورهایی که بازگشایی را در دستور کار چند ماهه آینده خود قرار داده اند، بسیار سختگیرانه و سلامت محور است.

عواملی چون میزان واکسیناسیون عمومی، تعداد مبتلایان و فوتی های کرونایی و نسبت رعایت پروتکل های بهداشتی به جمعیت از مجموعه مواردی هستند که پیش از برقراری آموزش حضوری کنترل شده اند.

حتی در بعضی کشورها فراتر از موضوعات مطرح شده درصدد ارائه واکسنی برای کودکان هستند تا با توجه به سویه های جدید کروناویروس بتوانند ایمنی را هر چه بیشتر بالا ببرند.

با بررسی نحوه بازگشایی مدارس در کشورهای مختلف دنیا درمی یابیم که از ماه ها قبل به جهت آمادگی کودکان و خانواده ها، پروتکل هایی ویژه به آنها اعلام و همچنین زمینه آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاندمی و بازگشایی مدارس

پاندمی و بازگشایی مدارس