مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-29اقتصادي

بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه با دستور روحانی


بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی با ارزش سرمایه گذاری 10 هزار و 910 میلیارد تومان توسط رییس جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد.

- بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی با ارزش سرمایه گذاری 10 هزار و 910 میلیارد تومان توسط رییس جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در هشتادوششمین برنامه افتتاح طرح های جهش تولید در دولت تدبیر و امید 10 هزار و 910 میلیارد تومان طرح ریلی و آزادراهی در استان های یزد، فارس، زنجان، قزوین، اصفهان، البرز و مازندران را بهره برداری کرد.

نخستین طرح که با دستور رییس جمهوری بهره برداری شد، عبور آزمایشی از تونل البرز به عنوان بزرگترین تونل جاده ای خاورمیانه به همراه راه های دسترسی به آن به طول 9 کیلومتر است که در منطقه 2 آزادراه تهران- شمال قرار دارد.

براساس این طرح قرار است این مسیر برای ایام پیک ترافیک یا زمان هایی که ضرورت ایجاب می کند باز شود تا مردم بتوانند از این مسیر عبور کنند و گردنه سخت، برف گیر و حادثه خیز جاده موجود حذف شود.

بدین ترتیب مسیرِ رفت از طریق جاده دسترسی و داخل تونل البرز و مسیر برگشت هم از طریق جاده قدیم و داخل تونل قدیم کندوان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه با دستور روحانی

بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه با دستور روحانی