مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-29سياسي

درباره کارآفرینی ایرانی ـ اسلامی


ماهیت کارآفرینی اقدام، عمل، تلاش و حرکت است، اما تلاش و حرکتی که در دل خود از خلاقیت و نوآوری بهره می‏ برد.

حرکتی که قرار است یک وضع مطلوب (دولت جامعه مهدوی) را ترسیم و از مسیری پر ریسک و خلاقانه، - خبرگزاری فارس ــ یادداشت میهمان؛ رضا کیانوش: کارآفرینی ایرانی ـ اسلامی یعنی حرکتی جهت دار، پایدار، مسئله محور و با ریسک بالا از وضع موجود به وضع مطلوب در راستای بالفعل سازی استعدادهای بالقوه خود و دیگران از طریق فعالیت های خلاقانه و نوآورانه در زنجیره ارزش تمدن نوین اسلامی.

ابتدا لازم است بدانیم ماهیت کارآفرینی اقدام، عمل، تلاش و حرکت است، اما تلاش و حرکتی که در دل خود از خلاقیت و نوآوری بهره می‏ برد.

حرکتی که قرار است یک وضع مطلوب (دولت جامعه مهدوی) را ترسیم و از مسیری پر ریسک و خلاقانه، استعدادهای خود و دیگران را شکوفا و به سر منزل مقصود برساند.

کارافرین ایرانی-اسلامی کسی است که همیشه دنبال کشف و ایجاد فرصت های جدید برای رفع نیاز و مشکلات جامعه با در نظر گرفتن ضرورت های ایرانی-اسلامی می باشد.

او کسی است که با استفاده از لنز جهان بینی ایرانی-اسلامی و نگاهی عمیق و ژرف به پدیده ها؛ خلاقیت و نوآوری را ابزار دانسته و بهره اقتصادی را نه هدف، بلکه از آثار طبیعی حرکت برای بالفعل‏ ‏سازی ظرفیت های خودش و دیگران در راستای تضمین سعادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره کارآفرینی ایرانی ـ اسلامی

درباره کارآفرینی ایرانی ـ اسلامی