مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-29فرهنگي

احداث نخستین سینمای روباز غرب کشور با امکانات ویژه در سنندج


ساخت سینمای روباز بعنوان نخستین سینمای روباز غرب کشور با امکانات ویژه در کنار سه سالن با قابلیت برگزاری تئاتر و همچنین استودیو صدا و دوبله مهر از امکانات بسیار خوبی است که به مجموعه پردیس سینمایی بهمن سنندج افزوده شده است.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ساخت سینمای روباز بعنوان نخستین سینمای روباز غرب کشور با امکانات ویژه در کنار سه سالن با قابلیت برگزاری کردستان در ادامه ثبت جهانی اورامان را یک رویداد بزرگ فرهنگی دانست و گفت:  اینگونه اقدامات سرمایه گذاری برای آینده است و مردم فهیم و فرهنگی کردستان به خوبی در خصوص اقدامات صورت گرفته قضاوت می کنند و در کنار انتقاد از کم کاری ها کارهای خوب را هم ستایش خواهند کرد.

مرادی با بیان اینکه حوزه هنری دنبال کار سیاسی و سیاسی کاری  نیست، افزود: در کار فرهنگی نگاه سیاسی و سیاسی کاری مانند سم و آفت برای مدیر فرهنگی است، بنابراین هر کار مثبت توسط هر جریان و دسته ای قابل ستایش است.

به گفته وی، تعامل و همکاری با اصحاب فرهنگ و هنر وجه تمایز حوزه هنری انقلاب اسلامی با سایر نهادهای متولی بخش فرهنگ و هنر است.

رییس حوزه هنری کردستان با اشاره به اینکه تعامل و همراهی با هنرمندان مهم ترین سرمایه برای یک سازمان متولی فرهنگ و هنر است، افزود: تولید و عرضه محتواهای 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نخستین سینمای روباز غرب کشور با امکانات ویژه در سنندج

احداث نخستین سینمای روباز غرب کشور با امکانات ویژه در سنندج