مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-29سياسي

توزیع بیش از 200 هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در فارس


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حصرت امام خمینی(ره) فارس از توزیع بیش از 200 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیرخم در استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حصرت امام خمینی(ره) فارس از توزیع بیش از 200 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیرخم در استان خبر داد.

ابوالفضل خروطی اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری هیئت ها و گروه های مذهبی، جهادی و مردمی سراسر کشور در قالب پویش احسان غدیر، اقدام به طبخ و توزیع سه میلیون پرس غذا در این ایام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حصرت امام خمینی(ره) فارس، او ادامه داد: در سطح استان نیز بیش از 200 هزار پرس غذا با مشارکت هیئت ها و گروه های مذهبی، جهادی و بنیاد غدیر توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حصرت امام خمینی(ره) فارس ادامه داد: برای این تعداد پرس غذا در فارس، 13 هزار و 500 عدد مرغ، در حدود 27 تن مرغ استفاده خواهد شد.

خروطی در خصوص توزیع نیز عنوان کرد: پرس های غذا میان گروه های جهادی، هیئت های مذهبی، بنیاد غدیر و بسیج دانشجویی تقسیم خواهد شد تا در سطح استان و در مناطق محروم توزیع کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبخ غذای گرم از خدمات بنیاد احسان برای حمایت از اقشار آسیب پذیر است، از توزیع 2500 بسته آب معدنی به مناسبت عید غدیرخم در شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 200 هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در فارس

توزیع بیش از 200 هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در فارس