مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-29پزشكي

تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان در یک روز رکورد زد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان خبر داد که بی سابقه ترین آمار فوتی از آغاز همه گیری ویروس کرونا تا کنون در این استان به ثبت رسید.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان خبر داد که بی سابقه ترین آمار فوتی از آغاز همه گیری ویروس کرونا تا کنون در این استان به ثبت رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با فوت 17 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، بی سابقه ترین آمار فوتی از آغاز همه گیری این ویروس تاکنون به ثبت رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با این آمار، شمار کل فوتی های این بیماری در استان به هزار و 646 نفر رسید، تصریح کرد: با بستری شدن 284نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، شمار کل بستری ها به هزار و 264 نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه از مجموع بستری ها، 125 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 36 نفر از آنها وخیم است، اظهار کرد: استان هرمزگان جزء 5 استان برتر در حوزه واکسیناسیون کرونا قرار دارد.

نوروزیان اضافه کرد: بشاگردی های با 80 درصد واکسیناسیون افراد بالای 48سال، بیشترین استقبال را از روند واکسیناسیون کرونا داشته و افراد بالای 48سال جاسک نیز تنها با 30درصد واکسیناسیون، کمترین استقبال را در استان داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان در یک روز رکورد زد

تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان در یک روز رکورد زد