مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:102021-07-29دانش

واکسیناسیون اساتید دانشگاه تهران آغاز شد/ مذاکره برای واکسیناسیون دانشجویان


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از آغاز واکسیناسیون اساتید و کارکنان بالای 58 سال این دانشگاه خبرداد و گفت: برای واکسیناسیون دانشجویان هم رایزنی انجام داده ایم.

- درباره واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه تهران گفت: واکسیناسیون اساتید و کارکنان این دانشگاه از روز سه شنبه بر اساس رده سنی 58 سال به بالا آغاز شده است.

وی ادامه داد: طی مذاکرات صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم تمام اعضای هیأت علمی و کارکنان را واکسینه کنیم و سپس واکسیناسیون دانشجویان را آغاز کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: واکسیناسیون اساتید و کارکنان بالای 58 سال در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه انجام می گیرد.

حبیبا ادامه داد: دانشگاه هایی که مرکز بهداشت داشته باشند با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی منطقه خود می توانند واکسیناسیون اساتید و کارکنان را انجام دهند، دانشگاه تهران نیز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران این کار را انجام داده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه تهران حدود 2200 هیأت علمی و حدود 4 هزار کارمند دارد که واکسیناسیون آنها را آغاز کرده است برای این کار سیستم نوبت دهی و اپلیکیشنی پیش بینی شده، اساتید و کارکنان وارد آن شده و نوبت می گیرند و به ترتیب برای واکسیناسیون در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون اساتید دانشگاه تهران آغاز شد/ مذاکره برای واکسیناسیون دانشجویان

واکسیناسیون اساتید دانشگاه تهران آغاز شد/ مذاکره برای واکسیناسیون دانشجویان