مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-29فناوري

اسب بالداری که دزد از آب درآمد


این روزها افشای جاسوسی یک بدافزار اسراییلی صدرنشین اخبار است حال آنکه استفاده ابزاری از مفاهیم اخلاقی موجب شده تا غرب با چشم پوشی از این ماجرا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، پگاسوس اسم اساطیری است که اسب بالدار افسانه های یونان باستان را با آن می شناسند اما همین نام، دست کم از هفته پیش تا کنون، نوع نگاه آدم ها به تلفن های همراهشان را به کلی تغییر داده است.

اینکه یک گوشی هوشمند چگونه به سادگی و تنها با دریافت یک پیامک آلوده می تواند به ابزاری برای جاسوسی تبدیل شود؛ تعریف ما از حریم خصوصی را هم تا حد زیادی دگرگون کرده است.

این جاسوس افزار به بعضی کشورهای معلوم الحال در زمینه مسائل حقوق بشری فروخته شده که می توانند به راحتی شهروندان عادی را هم هدف سرقت اطلاعاتی قرار دهند البته خیلی از آنهایی که خبرهای مربوط به جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس را دنبال می کنند؛ به اینکه شهروندانی عادی هستند و مثل امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه طعمه نهادهای امنیتی یک کشور دیگر نشده اند؛ دل خوش کرده اند.

اما ظاهراً این جاسوس افزار به بعضی کشورهای معلوم الحال در زمینه مسائل حقوق بشری فروخته شده که اگر لازم باشد می توانند به راحتی شهروندان عادی خود را هم هدف سرقت اطلاعاتی قرار دهند- کشورهایی مانند بحرین، عربستان سعودی و امارات! البته کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسب بالداری که دزد از آب درآمد

اسب بالداری که دزد از آب درآمد