مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-29بين الملل

پایان کنفرانس آوارگان و امضای 15 توافقنامه و یادداشت تفاهم بین سوریه و روسیه


دو هیئت هماهنگی سوریه و روسیه برای بازگشت آوارگان سوریه تاکید کردند: بازگشت آوارگان سوریه به مناطق آزادشده از تروریسم یک اولویت ملی برای دولت سوریه محسوب می شود؛ - دو هیئت هماهنگی سوریه و روسیه برای بازگشت آوارگان سوریه تاکید کردند: بازگشت آوارگان سوریه به مناطق آزادشده از تروریسم یک اولویت ملی برای دولت سوریه محسوب می شود؛ دولتی که تمام تلاش های خود را برای بازسازی زیربنایی اصلی در کشور وایجاد فرصت های شغلی به کار بسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در بیاینه صادر شده از دو هییت آمده است: سوریه و روسیه بر لزوم بازسازی و پاکسازی کانون های تروریسم و باقیمانده های آن همزمان با تلاش دولت سوریه برای تامین مایحتاج آوارگان سوریه که مایل به بازگشت هستند؛ تاکید کردند.

طبق این بیانیه، در چارچوب اجرای قطعنامه های صادر شده در سال 2020 در راستای کنفرانس بین المللی مربوط به بازگشت آوارگان و بازسازی سوریه و مساله توسعه روابط دوجانبه سوریه و روسیه؛ اکنون وزارت ها و نهادهای رسمی سوریه و روسیه تلاش می کنند در تمام حوزه ها روابط خود را توسعه دهند.

در این بیاینه نیز آمده است: مقامات رسمی سوریه و روسیه 15 توافقنامه و تفاهم نامه درباره گرایش های اصلی همکاری سوریه وروسیه امضا کرده و به زودی ده ها توافقنامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کنفرانس آوارگان و امضای 15 توافقنامه و یادداشت تفاهم بین سوریه و روسیه

پایان کنفرانس آوارگان و امضای 15 توافقنامه و یادداشت تفاهم بین سوریه و روسیه