مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 23:452021-07-28بين الملل

تداوم گام های تنش زای اوکراین با برگزاری رزمایش با آمریکا


ارتش اوکراین در گام تنش زای دیگر، رزمایش چند ملیتی را با حضور نیروهای آمریکا و کشورهای دیگر و مشارکت بالگردها و ادوات زرهی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش اوکراین در گام تنش زای دیگر در منطقه رزمایش بزرگی را با مشارکت نظامیان آمریکا، لهستان و لیتوانی، و حضور انواع تجهیزات زرهی و بالگردها برگزار کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز این رزمایش سه شمشیر -2021 نام دارد و بیش از 1200 پرسنل نظامی  بیش از 200 خودروی جنگی در منطقه آموزشی یاووریو در منطقه لویو شروع شده و تا 30 جولای آدامه خواهد داشت.

یوهن موسیوک فرمانده نیروهای هوایی اوکراین از سطح بالای نیروهای حاضر در این رزمایش خبر داد.

این رزمایش در حالی صورت می گیرد که تنش بین ناتو و روسیه افزایش یافته است  روسیه برای بیرون راندن کشتی های جنگی متجاوزانگلیس از سواحل کریمه در هفته های گذشته مجبور به شلیک های هشدار شد.

  روابط بین کی یف و مسکو نیز پس از انضمام کریمه توسط روسیه و حمایت روسیه از نیروهای جدایی طلب در منطقه دونباس شرقی در اوکراین به سردی گراییده است.

اوکراین و ایالات متحده در ماه ژوئن، علی رغم درخواست روسیه برای لغو رزمایش مشترک، یک تمرین نظامی جداگانه با نام نسیم دریا برگزار کردند که بیش از 30 کشور در آن شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم گام های تنش زای اوکراین با برگزاری رزمایش با آمریکا

تداوم گام های تنش زای اوکراین با برگزاری رزمایش با آمریکا