مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 21:452021-07-28بين الملل

حزب الله: برای تشکیل سریع دولت از گزینه مد نظر الحریری حمایت کردیم


معاون دبیر کل حزب الله گفت که در خصوص تعیین نجیب میقاتی به عنوان مامور تشکیل کابینه لبنان، حزب الله مثل قبل به دلیل اینکه اولویتش تشکیل دولت برای رسیدگی به امور کشور است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معاون دبیر کل حزب الله شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با شبکه المنار درباره سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی در تابستان 2006 و دلایل انتخاب گزینه حزب الله برای نخست وزیری لبنان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المنار، شیخ نعیم قاسم سالروز پیروزی لبنان در برابر تجاوز 33 روزه رژیم صهیونیستی  را تبریک گفت و تاکید کرد: چیزی که برای ما اهمیت دارد دستیابی به استقلال و حاکمیت مستقل است.

او دستاوردهای نبرد الوعد الصادق(وعده راستین) حزب الله در جریان جنگ 33 روزه را به روشنی خورشید خواند و گفت: کسی که نمی خواهد این واقعیت را ببیند، این مشکل خودش است.

این مقام حزب الله نخستین دستاورد آن نبرد را وجود موازنه بازدارندگی با دشمن صهیونیستی دانست و گفت: این موازنه مانع تجاوزات روزمره رژیم صهیونیستی به لبنان و تنش آفرینی روزمره برای هموطنان ما شده است که مقیم مناطق نزدیک به مرز لبنان با سرزمین های اشغالی هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: برای تشکیل سریع دولت از گزینه مد نظر الحریری حمایت کردیم

حزب الله: برای تشکیل سریع دولت از گزینه مد نظر الحریری حمایت کردیم