مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 19:402021-07-28سياسي

پمپ های غیر مجاز سد «ایوشان» جمع آوری شد/ جلوگیری از کشت 300 هکتار محصول آبدوست


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به جمع آوری پمپ های غیر مجاز پایین دست سد «ایوشان» گفت: در این راستا از کشت 300 هکتار محصول آبدوست جلوگیری به عمل آمد.

- خرم آباد- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به جمع آوری پمپ های غیر مجاز پایین دست سد ایوشان گفت: در این راستا از کشت 300 هکتار محصول آبدوست جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوس حسن نژاد در سخنانی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های شرکت آب منطقه ای، گروه های گشت و بازرسی منابع آب، پیگیری های دادستان و… و در راستای حفظ و صیانت از منابع آب و برخورد با متخلفان و جلوگیری از تنش های اجتماعی در منطقه و احقاق حقوق حقابه داران پایین دست سد ایوشان تعدادی از مهم ترین موتور تلمبه های های غیر مجاز پایین دست این سد جمع آوری شد.

وی گفت: با جمع آوری تعداد 5 دستگاه موتور تلمبه غیر مجاز از برداشت غیر مجاز آب از کانال تحت پوشش شبکه پایاب و همچنین رودخانه خروجی از سد برای آبیاری حدود 300 هکتار از کشت های آبدوست غیرمجاز (سیب زمینی) در منطقه جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان افزود: در یک ماه گذشته چندین بار به صاحبان موتور تلمبه های غیر مجاز مربوطه تذکر و اخطار داده شده بود که نسبت به جمع آوری موتور تلمبه های خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپ های غیر مجاز سد «ایوشان» جمع آوری شد/ جلوگیری از کشت 300 هکتار محصول آبدوست

پمپ های غیر مجاز سد «ایوشان» جمع آوری شد/ جلوگیری از کشت 300 هکتار محصول آبدوست