مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 19:252021-07-28سياسي

پیگیری پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر پیگیری جدی برای پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمه ها تأکید کرد.

- بیژن سلیمان پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تداوم تصمیم های لازم در استان در موضوع مبارزه با مستمر و با حضور مدیران نهادهای مختلف استان تشکیل شده است.

وی افزود: باید گفت در این مسیر طی شده، شاهد تصمیم های خوب و پیگیری های شایسته ای در موضوع مبارزه با کرونا بوده ایم و از این رو نباید این زحمات را نادیده گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین خاطرنشان کرد: در عین حال در مسیر مبارزه با کرونا شاهد همدلی ها و هم افزایی های مسؤولان استان در این موضوع بوده ایم که این امر را نیز باید قدر دانست و بر آن اصرار ورزید.

سلیمان پور ادامه داد: تردیدی نیست که در شرایط فعلی نیز علاوه بر ضرورت توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، باید از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادهای استانی در مسیر مبارزه با کرونا بهره گرفت.

وی سپس اذعان کرد: بنابراین همه دستگاه ها و نهادهای استانی به عنوان یک فصل الخطاب، باید با همه ظرفیت و توان خود در صحنه مبارزه با کرونا حاضر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در عین حال درباره گزارش های مرکز بهداشت استان از رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: این گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم

پیگیری پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم