مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 19:252021-07-28سياسي

توسعه عتبات عالیات رسالت جهانی شیعه است


رییس ستاد عتبات عالیات استان اصفهان گفت: توسعه عتبات عالیات رسالت جهانی شیعه است و شیعیان جهان در این مسیر به دنبال پیشی گرفتن از همدیگر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، غلامرضا کرمی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از نیم ضریح مطهر شهدای کربلا، گفت: مردم اصفهان همواره در توسعه حرم های اهل بیت (ع) از جمله در هم آمیخته بود.

نماینده ادوار مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی روش شهید سلیمانی را الگوی مسوولان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: باید راه او در پیمودن راه معنویت، سربازی ولی فقیه و خدمت به مردم و نظام اسلامی سرلوحه همه شود.

جعفر عسکری نیز در آیین رونمایی از نیم ضریح مطهر شهدای کربلا، گفت: در روایات دینی است که کسی که در راه خدا مال خویش را صرف نکند، چندین برابر در راه غیر خدا صرف خواهد کرد.

 رییس ستاد عتبات عالیات استان اصفهان با اشاره به پیشگامی مردم اصفهان در انقلاب و دفاع مقدس، گفت: یکی از نشانه های تمدنی شیعه بازسازی عتبات عالیات است و مردم اصفهان همانطور که در ایثار جان و انفاق مال پیشگام بوده اند در برگزاری مراسم مرتبط با ائمه اطهار (ع) و توسعه عتبات پیشتاز و همواره الگو بوده و هستند.

وی افزود: همانطور که کلیساهای کهن و معابد نمود آثار تمدنی و فرهنگی ادیان مختلف است، شیعیان ایران، عراق، پاکستان، افغانستان و دیگر اقصی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه عتبات عالیات رسالت جهانی شیعه است

توسعه عتبات عالیات رسالت جهانی شیعه است