مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 18:302021-07-28سياسي

ارتقای سطح آموزش برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت مهم است


ارتقای کیفی آموزش و تربیت در آستانه بازگشایی مدارس و پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در طول سال تحصیلی از اهمیت خاصی برخوردار است.

- ، ارسلان زارع غروب چهارشنبه در مراسم اختتامیه اجلاس سالانه مدیران آموزش و پرورش در جمع رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به این نهاد در ایجاد تحول در هر جامعه ای تأثیرگذار است.

وی به تأکید رهبری بر لزوم بومی سازی ایده های توسعه جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و تربیت انسان هایی در تراز جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تعهد و احساس مسئولیت، کلید واژه های اساسی هستند که با در نظر داشتن مؤلفه های مدنظر رهبری، آن جامعه ساخته می شود.

استاندار گیلان ادامه داد: ساختار شورای آموزش و پرورش به گونه ای است که باید همه ارکان جامعه و اقشار تصمیم گیر و فرهنگ ساز از جمله نهادهای اسلامی و مذهبی، انجمن های اولیا و مربیان، مردم و مسئولان درگیر مسائل آموزش و پرورش شوند تا شاهد تحول در این بخش باشیم.

وی با اشاره به اقدامات اثر بخش شورای آموزش و پرورش گیلان، اضافه کرد: عمده مصوبات این شورا، در پیوند تعامل، همفکری، احساس مسئولیت، برنامه ریزی و مشارکت خیرین و نخبگان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سطح آموزش برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت مهم است

ارتقای سطح آموزش برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت مهم است