مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 16:302021-07-28بين الملل

روسیه و آمریکا خرسند از مذاکرات پیرامون ثبات استراتژیک


روسیه و آمریکا امروز، چهارشنبه دور جدید مذاکرات درباره ثبات استراتژیک را که وزارت خارجه روسیه آن را عملی و متمرکز توصیف کرد، برگزار کردند.

- روسیه و آمریکا امروز، چهارشنبه دور جدید مذاکرات درباره ثبات استراتژیک را که وزارت خارجه روسیه آن را "عملی و متمرکز" توصیف کرد، برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه آرتی، مسکو و واشنگتن در بیانیه هایی جداگانه تاکید کردند: مذاکرات در ژنو توسعه و تقویت آنچه بود که در اجلاس سران دو کشور به میزبانی سوییس در 16 ژوئن بین ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا توافق شده بود.

سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه ریاست هیئت دولت از طرف مسکو و ویلیام شرمن، معاون اول وزیر خارجه آمریکا ریاست هیئت واشنگتن را برعهده داشت.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: با دستور روسای جمهوری دو کشور مواضع دو طرف در حمایت از ثبات استراتژیک، چشم اندازهای کنترل تسلیحاتی و تدابیر کاهش خطر به صورت مفصل بررسی شد.

در این دیدار به جنبه های مختلف توسعه همکاری در مرحله آتی نیز پرداخته شد.

ریابکوف مذاکرات با هیئت آمریکایی را عملی و متمرکز توصیف کرد و گفت، آمریکا در ژنو آمادگی خود را برای گفت وگوی سازنده با روسیه در زمینه ثبات استراتژیک ابراز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه و آمریکا خرسند از مذاکرات پیرامون ثبات استراتژیک

روسیه و آمریکا خرسند از مذاکرات پیرامون ثبات استراتژیک