مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-28سياسي

صفحه رسمی رییس قوه قضاییه در اینستاگرام آغاز به کار کرد


همزمان با عید سعید غدیر خم، صفحه رسمی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه در اینستاگرام آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس قوه قضاییه اعلام کرد که شناسه کاربری @ejeii_org، تنها شناسه کاربری رسمی رییس قوه قضاییه در اینستاگرام است و سایر صفحات مشابه مربوط به وی نیست.

همچنین اعلام شده است که در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه کاربران فضای مجازی از طریق این صفحه ضمن آگاهی از اخبار و مواضع رییس دستگاه قضا، می توانند با ارائه نقش دیده بانی، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند که موارد مطرح شده در این صفحه به سمع و نظر رییس دستگاه قضا برسد.

صفحه رییس قوه قضاییه در اینستاگرام، در اولین پست، کلیپی را منتشر کرده است که در آن حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای فرازی از نهج البلاغه را قرائت می کند: بسم الله الرحمن الرحیم در خصوص امر قضا و عدالت مطالب و توصیه های فراوانی وجود دارد یکی از سندهای مهم در این زمینه، فرمان حضرت امیر المومنین(ع) به جناب مالک اشتر است در این فرمان و برخی نامه های حکومتی دیگر، حضرت چند نکته مهم را مورد تاکید قرار میدهند؛ آنچه باعث روشنی چشم والیان است برقراری عدالت در شهرهاست با مردم، فروتن، نرم خو و همواره گشاده رو باش و به همگان به یک چشم بنگر تا بزرگان در تو طمع حیف و میل نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفحه رسمی رییس قوه قضاییه در اینستاگرام آغاز به کار کرد

صفحه رسمی رییس قوه قضاییه در اینستاگرام آغاز به کار کرد