مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 15:002021-07-28اقتصادي

باید رویکرد صادراتی جدیدی در قبال بازار عراق در پیش بگیریم


رایزن اقتصادی ایران در عراق با بیان اینکه بازار صادراتی عراق دیگر مانند سال 2003 نیست، گفت: همزمان با تحولات اقتصادی عراق ما هم باید رویکرد صادراتی جدیدی در پیش بگیریم.

- ایسنا/کرمانشاه رایزن اقتصادی ایران در عراق با بیان اینکه بازار صادراتی عراق دیگر مانند سال 2003 نیست، گفت: همزمان با تحولات اقتصادی عراق ما هم باید رویکرد صادراتی جدیدی در پیش بگیریم.

عبدالامیر ربیهاوی در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه که امروز( ششم مرداد) برگزار شد با بیان اینکه امروز بازار عراق با سال 2003 بسیار متفاوت است، اظهار کرد: در سال های اولی که تعاملات تجاری با عراق را از سر گرفتیم، این کشور نیاز شدیدی به کالاهای ایرانی داشت، اما هرچه پیش رفتیم تعاملات اقتصادی با این کشور نقش و رنگ دیگری گرفت.

وی گفت: امروز که در سال 2021 قرار داریم بازار صادراتی عراق با سالیان گذشته بسیار متفاوت شده و این کشور انتظارات بسیار متفاوتی از همسایه ها و شرکای تجاری خود دارد.

رایزن اقتصادی ایران در عراق نتیجه این تحولات بازار عراق را محدودیت هایی دانست که گاه و بیگاه این کشور برای واردات کالاها در نظر می گیرد.

ربیهاوی با بیان اینکه تحولات بازار عراق از چند عامل مهم منشا می گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین این موارد محدودیت های بودجه کشور عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید رویکرد صادراتی جدیدی در قبال بازار عراق در پیش بگیریم

باید رویکرد صادراتی جدیدی در قبال بازار عراق در پیش بگیریم