مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 14:452021-07-28سياسي

تبدیل مهارت آموزی به گفتمان ملی رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای است


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای تبدیل مهارت آموزی به گفتمان ملی و تبدیل فرهنگ مدرک گرایی به مهارت آموزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی عصر امروز در آیین نکوداشت هفته ملی مهارت با عنوان کارآفرینی، آموزش های فنی و حرفه ای، نقش خیرین در توسعه آموزش های مهارتی به میزبانی دانشگاه فنی حرفه ای استان سمنان، بر اهمیت مهارت آموزی و نقش کلیدی مهارت آموزی در اشتغال اشاره کرد.

وی عنوان کرد: در این وبینار تصمیم داریم با توجه به سخنرانی در مهارت آموزی، اشتغال و کارآفرینی آسیب شناسی داشته باشیم و نتیجه بگیریم که دانشگاه فنی و حرفه ای چگونه می تواند در موضوع اشتغال و مهارت آموزی نقشی کلیدی داشته باشد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افزود: مهارت آموزی تا به گفتمان ملی تبدیل نشود، راه به جایی نخواهد برد و وظیفه همه ما که توفیق خدمت در حوزه مهارت آموزی را داریم، تبدیل مهارت آموزی به گفتمان ملی است و این مهم باید در همه ارگان های مربوط ازجمله دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه علمی و کاربردی، وزارت علوم، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادها و ارگان های مختلف در سرلوحه کارها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مهارت آموزی به گفتمان ملی رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای است

تبدیل مهارت آموزی به گفتمان ملی رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای است