مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 14:452021-07-28اجتماعي

افتتاح تونل البرز، سفر به شمال را 40 دقیقه کاهش می دهد


منطقه 2 آزادراه از انتهای منطقه یک در سه راهی شهرستانک آغاز و در محدوده پل زنگوله وارد جاده چالوس می شود، با تکمیل منطقه دو آزادراه، مسیر کل آزادراه تهران-شمال نسبت به محور موجود کرج - چالوس، - 6 کیلومتر دیگر کوتاه تر می شود و با افتتاح این تونل زمان سفر به شمال کشور حدود 40 دقیقه کاهش پیدا می کند.

نماینده عالی دولت در استان البرز از افتتاح باند رفت تونل البرز به طول 6.

4 کیلومتر و 2.

5 کیلومتر جاده دسترسی برای عبور ضروری و در شرایط پیک ترافیک، در حوزه جغرافیایی البرز همزمان با عید سعید غدیر خم در روز پنجشنبه 7 مرداد ماه 1400 خبر داد.

عزیزاله شهبازی گفت: آزادراه تهران شمال به طول 121 کیلومتر از تقاطع بزرگراه آزادگان شمال با بزرگراه شهید همت آغاز می شود و در امتداد دره کن پس از گذشتن حاشیه روستای سولقان به تدریج از منطقه کوهستانی توچال عبور می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: این مسیر از طریق تونل تالون رشته کوه البرز را فتح کرده و در دامنه های شمالی البرز در منطقه دوآب شهرستانک امتداد می یابد و سپس به موازات جاده قدیم کرج به چالوس امتداد دارد و در پیچ سرهنگ وارد تونل البرز به طول 6458 متر شده و در محدود پل زنگوله خارج می شود و سپس با عبور از ارتفاعات البرز به موازات جاده چالوس تا شهر چالوس ادامه دارد و در نهایت با یک تقاطع غیر همسطح به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تونل البرز، سفر به شمال را 40 دقیقه کاهش می دهد

افتتاح تونل البرز، سفر به شمال را 40 دقیقه کاهش می دهد