مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 14:402021-07-28اقتصادي

افزایش 20 لیتر در ثانیه بر آب شرب گرمی / آب پایدار گرمی برقرار شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با رفع ایرادات و عملیات بهسازی در خط انتقال آب گرمی، 20 لیتر در ثانیه بر ظرفیت آبرسانی به شهر گرمی افزوده شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با رفع ایرادات و عملیات بهسازی در خط انتقال آب گرمی، 20 لیتر در ثانیه بر ظرفیت آبرسانی به شهر گرمی افزوده شد.

علیرضا نعمت سلطانی 6 مرداد در جریان بازدید از خط اصلی آبرسانی به گرمی از منطقه جعفرآباد اظهار کرد: با گذشت 15 سال از اجرای خط انتقال آب از ایستگاه جعفرآباد به گرمی شاهد فرسودگی لوله های خط انتقال بودیم که به هدررفت 20 تا 30 درصد منابع آب منجر شده بود.

وی تصریح کرد: با تلاش اکیپ های اصلاح و بازسازی شرکت آب و فاضلاب استان اعزامی از اردبیل، بیله سوار و گرمی در یک کار جهادی تلاش شد تا در کمتر از شش ساعت مشکل قطعی آب گرمی به خاطر این اصلاحات برطرف شده و در حال حاضر ساکنان این شهرستان مرزی از آب پایدار استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: از اول صبح امروز این عملیات بهسازی و ترمیم خط انتقال انجام شد تا در حوالی ظهر ساکنان شهرستان گرمی و روستاهای اطراف از آب پایدار و سالم بهره مند شوند.

نعمت سلطانی افزود: با انجام این عملیات ترمیم و بهسازی 20 لیتر در ثانیه بر ظرفیت آب شرب شهرستان گرمی افزوده شد تا فش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 لیتر در ثانیه بر آب شرب گرمی / آب پایدار گرمی برقرار شد

افزایش 20 لیتر در ثانیه بر آب شرب گرمی / آب پایدار گرمی برقرار شد