مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 14:352021-07-28پزشكي

واکسیناسیون زنجانی ها سرعت گرفت


مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: افراد 53 سال به بالا (متولدین 1347 و قبل از آن) که دارای پرونده در پایگاه های بهداشت هستند، - جواد رسولی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بنا بر اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر در تمام استان ها متولدین سال 1342 و قبل از آن امکان ثبت نام دریافت واکسن از طریق سامانه salamat.

gov.

ir را دارند.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: افراد 53 سال به بالا (متولدین 1347 و قبل از آن) که دارای پرونده در پایگاه های بهداشت هستند، می توانند از هم اکنون برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

وی افزود: همچنین اگر فردی دارای پرونده سلامت نیست می تواند به نزدیک ترین پایگاه بهداشتی مراجعه کند و تشکیل پرونده دهد و پس از آن برای تزریق واکسن ثبت نام کند.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به برخی تلقی ها و باورهای غلط درخصوص واکسیناسیون کرونا گفت: ترویج این باورها، شور و شوق افراد جامعه برای واکسیناسیون را کاهش می دهد و در این میان رسانه ها می توانند نقش موثری در مبارزه با اطلاع رسانی های نادرست داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون زنجانی ها سرعت گرفت

واکسیناسیون زنجانی ها سرعت گرفت