مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:152021-07-28سياسي

تشریح نحوه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی در کمیسیون مشترک


سخنگوی هیات رییسه مجلس توضیحاتی درباره نحوه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی ارائه کرد و گفت: کمیسیون مشترک وظیفه بررسی طرح را بر عهده دارد که دو سوم آرا برای تصویب مواد طرح نیاز است.

- سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی اظهار داشت: امروز در فضای مجازی این گونه عنوان شده است که طرح مذکور در مجلس تصویب شده است اما آنچه که امروز تصویب شده ارجاع این طرح طبق اصل 85 قانون اساسی به یک کمیسیون مشترک است که در این کمیسیون این طرح مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مجلس می تواند برخی اختیارات قانون گذاری خود را به کمیسیون های ویژه طبق اصل 85 قانون اساسی واگذار کند که طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی به این کمیسیون مشترک ارجاع شده که در این کمیسیون نمایندگانی از کمیسیون های مختلف مرتبط با موضوع حضور پیدا خواهند کرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تصریح کرد: طی بررسی های کمیسیون مشترک در باره طرح مذکور انجام خواهد داد، دیدگاه ها و نظرات عناصر متخصص در این زمینه و صاحب نظران استفاده خواهد شد و قطعا نظرات کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نحوه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی در کمیسیون مشترک

تشریح نحوه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی در کمیسیون مشترک