مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:002021-07-28سياسي

چرا باید کهکشان نیستی را خواند؟


کتاب کهکشان نیستی روایتی داستان گونه و منطبق بر مستندات از زندگی بزرگمرد عالم عرفان و ملکوت سید علی آقا قاضی طباطبایی است که به وسیله محمد هادی اصفهانی به رشته تحریر درآمده و چندی است که در دست مخاطبان می چرخد.

- منصوره جاسبی رشته ای بر گردنم افکنده دوست می کشد هر جا که خاطرخواه اوست روایت من و کتاب "کهکشان نیستی" ماه ها پیش آغاز شد که مشروح آن بدین صورت اتفاق افتاد: بر حسب آنچه از سید علی آقا قاضی طباطبایی شنیده و خوانده بودم، ارادتی قلبی به ایشان پیدا کرده بودم اما هیچ گاه مطلب زیادی از زندگی آن بزرگوار نمی دانستم و منبعی معتبر برای مطالعه در دسترس نداشتم تا اینکه تبلیغ پیش فروش کتاب " کهکشان نیستی" را در یکی از کانال های معتبر که جملاتی از بزرگان اندیشه دینی را منتشر می کند، دیدم.

بدون هیچ تردید برای پیش خرید ثبت نام کردم و بسیار مشتاق بودم تا هر چه زودتر کتاب از زیر چاپ بیرون بیاید اما این موضوع چند ماهی زمان برد و بالاخره ارسال کتاب به مخاطبان آغاز شد ولی در این میان، من هیچ پیامکی برای خریداری کتاب دریافت نکردم.

با ناامیدی قضیه را پیگیری کردم و خوشبختانه چند روز بعد که همزمان با برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب بود، "کهکشان نیستی" نیز به دستم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید کهکشان نیستی را خواند؟

چرا باید کهکشان نیستی را خواند؟