مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-28سياسي

بهترین معروف در ادارات خدمتگزاری به مردم است


بهترین معروف در ادارات خدمتگزاری به مردم است و مسئولین و کارکنان باید به نحوی عمل کنند که جلوی سرگردانی ارباب رجوع در ادارات گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، اسماعیل رستم پور در جلسه هماهنگی برنامه های دهه امر به معروف و نهی از منکر بانه، اظهار کرد: برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر باید از خودمان شروع کنیم چون تا این فریضه در خودمان تجلی پیدا نکند به سطوح بالاتر که همان جامعه هست تسری پیدا نمی کند.

وی با اشاره به دائمی بودن امر به معروف و نهی از منکر افزود: اجرای فریضتین همیشگی است و باید در طول سال در جامعه ساری و جاری باشد تا مردم از برکات این امر مهم الهی بهرمند شوند.

  رستم پور ادامه داد: دستگاه های اجرایی نیز برای نهادینه کردن این امر الهی نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرند تا جامعه ای مترقی همراه با رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه تصریح کرد: دهه امر به معروف و نهی از منکر بهترین فرصت برای تقدیر و ارج نهادن به خدمات کسانی است که بیشترین فعالیت را در این عرصه داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین معروف در ادارات خدمتگزاری به مردم است و مسئولین و کارکنان باید به نحوی عمل کنند که جلوی سرگردانی ارباب رجوع در ادارات گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین معروف در ادارات خدمتگزاری به مردم است

بهترین معروف در ادارات خدمتگزاری به مردم است