مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-28سياسي

مراسم احیا روز غدیر بر همه شیعیان واجب است


بر همه شیعیان واجب است که مراسم احیا امر روز غدیر را به نحو احسن اقامه کنند.

این ها جز شعائر ما است، به همان مقداری که اهل بیت دستور به حفظ واقعه غدیر خم داده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید علی میلانی امروز در همایش بزرگ منتظران غدیر ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: معرفت امیرالمونین، معرفت دلایل امامت است که ایشان امام برحق جانشین رسول الله هستند و بر همه مکلفین واجب است که در عدله امامت امیرالمونین تامل و تفکر بکنند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: هرکس در حد وسع خود باید معرفت داشته باشد مخصوصا در این زمان که همه مخالفین و فرقه های ضاله مشغول فعالیت هستند و دنبال این هستند که شیعیان را از اهل بیت جدا کنند و در ذهن آن ها ایجاد شک و شبهه کنند مخصوصا جوانان، واجب است که به فکر باشند و این ضرورت دارد.

وی با بیان دلایل ضرورت معرفت امیرالمونین(ع) بیان داشت: امام  اولین حجت خدا هستند برحق، ثانیا امیرالمونین قائم مقام و جانشین پیغمبر اکرم است، ثالثا ایشان هادی امت هستند، رابعا امیرالمونین واسطه بین خالق و خلق هستند.

  میلانی با اشاره به اهمیت حدیث غدیر عنوان داشت: یکی از دلایل مهم امامت امیرالمونین و جانشینی ایشان حدیث غدیر است؛ ما باید واقعه غدیر را کاملا بدانیم و معنای من کنت مولا و فهذا علی مولا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم احیا روز غدیر بر همه شیعیان واجب است

مراسم احیا روز غدیر بر همه شیعیان واجب است