مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:452021-07-28سياسي

آزادی 19 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی


19 نفر زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ستاد دیه وخیرین واستفاده از  ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی 19 نفر زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ستاد دیه وخیرین واستفاده از  ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه بازدید عصرامروز 6 مرداد ماه به همراه تعدادی از معاونین وقضات دادگستری استان و مقارن با عید سعید غدیر از آزادی تعداد 19نفر زندانی جرایم غیر عمد با کمک ستاد دیه وخیرین و ارفاقات قانونی خبر داد وگفت: در این روز سعید بهترین سعادت بازگرداندن محکوم دربند به آغوش خانواده اش می باشد که به حمد الله نصیب گردید وموجبات خوشحالی تعداد 19خانواده فراهم شد که یقینا خوشنودی حق تعالی هم در این است.

عتباتی در ادامه صحبتهای خود در جمع مدد جویان زندان ارومیه خطاب به آنها گفت: شب آزادی شما با شب عید غدیر مقارن شده است این را به فال نیک بگیرید وزندگی جدید بدون بزه آغاز کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی ادامه داد: اکنون خانواده به شما از هر زمانی بیشتر احتیاج دارند وباید در کنار آنها باشید نه در داخل زندان.

رییس شورای قضایی استان افزود: اکنون سالم زندگی کردن هنر است طوری زندگی کنید که سربلند باشید از روح قدسی امیر مؤمنان مدد بگیرید ودیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 19 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی

آزادی 19 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی