مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-28سياسي

مطرح شدن مباحث مربوط به آخر کار دولت، متوقف کردن امور است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مطرح شدن مباحث مربوط به آخر کار دولت بحثی بسیار اشتباه دانست و گفت: پرداختن به این مباحث متوقف کردن کار است در حالیکه می توان در همین مقطع هم کار کرد و مجموعه ما در حال حاضر هم ضمن بررسی عملکرد سال گذشته برای سال آینده برنامه ریزی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش در جلسه هم اندیشی تشکیل اتاق فکر و رسانه با تاکید بر مطلوب بودن ارتباط بین دانشگاه و رسانه ها اظهار کرد: بنده به شخصه علاقه مند شنیدن انتقاد ها هستم تا بتوانیم نسبت به جامعه، اقدامات و برنامه ها دید بهتری داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه ایده رسانه و سلامت از چند سال پیش مطرح بوده است، افزود: بحث اصلی این است که باید از ظرفیت رسانه ها برای کمک به سلامت جامعه استفاده کرد که در این راستا می توان امکانات موجود را هم به کار گرفت.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها برای کمک به ارتقای سلامت جامعه تصریح کرد: می توان از تخصص رسانه ها برای تولید محتوا بهره مند شد که در این راستا می توان 16 ماه گذشته را در مورد همکاری مورد بررسی قرار داد.

قزلباش با بیان اینکه موضوع همکاری رسانه ها در مورد شیوع ویروس کرونا باید مورد بررسی تخصصی قرار گیرد، ادامه داد: به شخصه معتقد به همراهی رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطرح شدن مباحث مربوط به آخر کار دولت، متوقف کردن امور است

مطرح شدن مباحث مربوط به آخر کار دولت، متوقف کردن امور است